page contents - خرید پستی کاپشن ضد آب Classic
کاپشن ضد آب Classic
  • کاپشن ضد آب Classic

    بسیار گرم و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج)

    دارای پارچه شمعی ضد آب

    طراحی فوق العاده شیک و کلاسیک

    دارای خز داخلی


    قیمت : 89000 تومان



    افراد متناسب با فصل و سرد شدن هوا به دنبال کاپشنی هستند که بسیار گرم بوده و در عین حال با داشتن ظاهری سنگین و ساده قابل استفاده در هر کجا و هر زمان باشد. کاپشن ضد آب Classic کاپشنی فوق العاده گرم است که با داشتن لایه خز درونی حس فوق العاده نرم و گرمی را در روز های سرد سال به شما هدیه می دهد. این کاپشن در دو رنگ شیک و پر طرفدار مشکی و سرمه ای عرضه شده است و مناسب افراد سایز لارج تا ایکس لارج می باشد. ویژگی برتر این محصول استفاده از پارچه شمعی ضد آب در لایه خارجی کاپشن می باشد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های کاپشن ضد آب Classic :
    - دارای خز داخلی
    - داری پارچه شمعی ضد آب
    - فری سایز (مناسب سایز لارج تا ایکس لارج)
    - در دو رنگ مشکی و سرمه ای (قابلیت انتخاب رنگ)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت