page contents - خرید پستی کیف موبایل و پول پرشین
کیف موبایل و پول پرشین
  • کیف موبایل و پول پرشین

    مناسب تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید)

    دارای جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک

    دارای جای خودکار


    قیمت : 199000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند. کیف پول ازجمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی تیپ و استایل زنان و مردان خوش‌پوش باشد.مدل و رنگ کیف پول در استایل  بسیار تأثیرگذار است.در انتخاب کیف پول زنانه و مردانه باید به نکاتی ازجمله جنس کیف پول، مدل از نظر زیبایی و دسترسی آسان به وسایل داخل آن، فضاسازی داخلی کیف و قابلیت تمیز شدن آن توجه کرد.برخی از کیف پول‌ها دارای جا کارتی و جای موبایل هستند و می‌توان از آن‌ها برای خرید و سفر هم استفاده کرد.
    این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده. این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد و همچنین جنس آن چرم مصنوعی درجه یک می باشد.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کیف موبایل و پول پرشین:
    - قابل استفاده برای موبایل ها تا سایز 7 اینچ
    - دارای جای پول و چندین کارت عابر بانک
    - پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
    - قابليت گنجايش دو گوشی موبایل
    - جنس کیف : چرم مصنوعی
    - دارای بند دستی چرمی
    - دارای جای خودکار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • امارگیر سایت