page contents - لوازم دیجیتال

می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

قيمت : 139,000 تومان
  • هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179,000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299,000 تومان
  • کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

    قيمت : 259,000 تومان
  • جنس سه پایه مدل Spider  از پلاستیک فشرده ومقاوم است که جنسی مقاوم و سبک وزن است و با سایر سه پایه ها تفاوت دارد. حداقل ارتفاع آن 31 سانتی متر است در حالت باز به همراه مساحتی حدود 5 تا 10 سانتی متر اشغال میکند.

    قيمت : 79,000 تومان
  • سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل S10 استفاده کنید. این هولدر دارای سه عدد پایه است که باعث تثبیت گوشی می‌شود.

    قيمت : 189,000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 379,000 تومان
  • به وسیله mp3 player  نوستالژی همواره می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش کرده و از امکان ضبط صدای آن بهره مند شوید.

    قيمت : 129,000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199,000 تومان
  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر خودرو قادر است انواع گوشی‌های موبایل را در بازه اندازه 3.5 تا 7 اینچ نگاه دارد. جنس بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم است و در عین ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار است.

    قيمت : 109,000 تومان
  • اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59,000 تومان
  • با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 129,000 تومان
  • دوربین مدار بسته خودرو BLACK BOX قابلیت فیلم برداری رنگی بهمراه صدا رو داره و در واقع کاراییش در موارد خاصی مثل : تصادفات ، مزاحمت های خیابانی ، سرقت خودرو و ... هست که ممکنه برای هر کسی اتفاق بیفته.

    قيمت : 349,000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169,000 تومان
  • کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی (اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید.

    قيمت : 149,000 تومان
  • حتما برای شما هم این مشکل پیش امده که خواستید محل هایی که غیر قابل دسترسی هستند را نگاه کنید یا به طور مثال قطعه کوچکی را گم کرده اید و با چشم مستقیم قادر به دیدن بعضی جاها مثل بالا و زیر کمد و خیلی جاهای دیگر نبوده اید این دوربین آندوسکوپ که اسم های مختلفی از جمله دوربین شلنگی یا چشم مار و ... دارد

    قيمت : 349,000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

    قيمت : 269,000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389,000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149,000 تومان
  • طراحی منحصر به فرد این استند به گونه‌ای است که برای انواع گوشی‌های موبایل و تبلت قابل استفاده می باشد. این محصول با قابلیت چرخش 90 درجه و تنظیم ارتفاع میتواند بهترین زاویه دید را جهت کار با گوشی و یا تماشای ویدئو و کلاس های آنلاین را در حالات و زوایای مختلف، برای ما فراهم می‌سازد.  

    قيمت : 69,000 تومان
  • امارگیر سایت