page contents - خرید پستی کفش دخترانه Ozzy
کفش دخترانه Ozzy
  • کفش دخترانه Ozzy

    طراحی جديد و فوق العاده زیبا


    مدل جدید و شیک هولوگرامی

    سایز بندی : 37 الی 40



    قیمت : 229000 تومان



    امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و سفر می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ سفید از جنس رویه ترکیبی و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Ozzy:
    - جنس رویه: ترکیبی (بافت و چرم مصنوعی)
    - کیفیت ساخت بسیار بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PU ابری
    - سایزبندی: 37 تا 40
    - رنگ بندی: سفید



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت