page contents - خرید پستی اسپند دودکن دستی فندکی
اسپند دودکن دستی فندکی
  • اسپند دودکن دستی فندکی

    قابل استفاده در منزل، اتومبیل و غیره..

    قابلیت شارژ مجدد گاز فندک

    کارکرد آسان و راحت



    قیمت : 39000 تومان



    یکی از رسوم دوست داشتنی قدیم ، دود کردن اسپند در محیط خانه با نیت ضد عفونی کردن هوا و دفع چشم بد از اعضای خانواده بود.امروز محققان دریافتند دود اسپند و کندر تاثیر آرام بخشی بر افرادی دارد که آن را تنفس می کنند.اما دود کردن اسپند با وسایل و اسفند دود کن ها سنتی کاری بس دشوار و پر درد سر است. اسپند دودکن دستی فندکی ساخته شده از جنس پلاستیک و فلز که امکان دود کردن اسپند را در هر کجایی را فراهم می کند‏ و کارکرد بسیار آسانی دارد.‏ این محصول مشابه فندک های معمولی از طریق اسپری های گاز پر شده و به باتری یا برق و هر چیز دیگری نیاز ندارد‏.‏ دارای مخزن مخصوص اسپند و کندر بوده و در رنگ های متنوعی نیز عرضه شده است‏.‏ وزن سبک، ابعاد کوچک و جمع و جور حمل آن را بسیار آسان نموده اند‏.‏ اسپند دودکن دستی فندکی را می توانید در منزل، اتومبیل، مراسم های کوچک و غیر... استفاده کنید.‏


    قیمت : 39000 تومان



    اسپند دودکن دستی فندکیدی دخترانه :
    - رنگ بندی: طلائی، بنفش با زمینه مشکی
    - قابل استفاده در منزل، اتومبیل و غیره..
    - دارای اهرم برای روشن کردن فندکی
    - به همراه مخزن مخصوص اسپند
    - قابلیت شارژ مجدد گاز فندک
    - دارای منافذ خروج دود
    - کارکرد آسان و راحت
    - سبک قابل حمل بی خطر
    - طراحی شیک و زیبا
    - طول: 11 سانتی متر




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان
     


    دستکش سیلیکونی اسکاچ دار ، محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کاربردی می باشد. این محصول از جنس سیلیکون نرم ، منعطف و بسیار مقاوم تولید شده است.

    قيمت : 139000 تومان
  • شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال ، مبل ، ماشین لباس شویی، کمد ، ویترین و … را به راحتی از زمین بلند کرده و جابه جا کنید.

    قيمت : 99000 تومان
  • همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • امارگیر سایت