page contents - خرید پستی استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)
استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)
  • استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

    قابل استفاده برای خمیردندان، انواع پماد و کرم ها

    هر بسته ارسالی  شامل 2 عدد استند

     ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت عالی

    ابزاری جهت تخلیه خمیر دندان، انواع کرم و پماد ها با کمترین زحمت و بی نظمی


    قیمت : 59000 تومان



    فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند و می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد. دسته زیبا با رنگ های متنوع و جذب می باشند که بصورت رندوم در بسته های دو عددی ارسال میشود. ابزاری جهت تخلیه خمیر دندان، انواع کرم و پماد ها با کمترین زحمت و بی نظمی، برای استفاده از این ابزار کاربردی کافیست فقط خمیردندان خود را درون محور قرار دهید ، سپس دسته را بچرخانید، خمیر دندان به راحتی خارج می شود. با این محصول می توانید تمام مواد خمیر دندان، فوم پاک کننده، کرم و غیره را خارج نمایید ...


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی):
    - قابل استفاده برای خمیردندان، انواع پماد و کرم ها
    - ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت عالی
    - بدنه سفید با رنگ بندی پیچ های بسیار زیبا
    - هر بسته ارسالی  شامل 2 عدد استند
    - سایز 3.8 در 5.2 سانتی متر
    - ضد ضربه شیک و با دوام


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    دستبند اسپرت دخترانه مگنتی این دستبند های شیک و مدرن به حساب می آید. این دستبند در دو رنگ خاکستری و قهوه ای عرضه شده است که مورد پسند جوانان قرار گرفته و کامل کننده استایل اسپرت شما می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 399000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری Solar Light مناسب نصب در دیوارهای ورودی ساختمان‌ها، حیاط، کناره‌های پله و مکان‌های مشابه است. چراغ با جذب انرژی خورشیدی در طول روز، انرژی لازم برای روشن کردن محوطه را در شب هنگام فراهم می‌کند.

    قيمت : 269000 تومان
  • آویز کیف طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت دوطرفه همراه با قلاب آویز جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد. آویز کیف طبقاتی امکان استفاده از حداقل فضای ممکن برای نگهداری کیف های شما را فراهم می کند.

    قيمت : 79000 تومان
  • نیم ست Love یکی از جدیدترین و شیک ترین نیم ست های عرضه شده در جهان می باشد. در طراحی این گردنبند و گوشواره ها از نگین های فوق العاده زیبا و درخشان استفاده شده است ...

    قيمت : 22000 تومان
  • امارگیر سایت