page contents - خرید پستی ساعت دیواری طرح لایف
ساعت دیواری طرح لایف
  • ساعت دیواری طرح لایف

    دارای موتور روانگرد تایوانی

    نصب آسان و سریع

    فوق العاده مدرن و شیک

    دارای سه سال گارانتی تعویض


    قیمت : 69000 تومان



    این ساعت دیواری زیبا یاد آور لحظات شیرین زندگی بر روی دیوار منزل یا محل کار شما خواهد بود تا با نگاه کردن به آن در عین مطلع شدن از زمان از استرس روزانه رهایی یابید. این ساعت دارای موتور روانگرد تایوانی و 3 سال گارنتی تعویض است. این محصول را به افراد مشکل پسند پیشنهاد میکنیم ...


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ساعت دیواری طرح لایف:
    - جنس محصول: پلکسی گلاس تايوان
    -
    ابعاد محصول: 100 در 100 سانتی متر
    -
    اندازه عقربه بزرگ: 40 سانتی متر
    -
    دارای موتور روانگرد تایوانی
    - دارای 3 سال گارانتی تعویض



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان
     


    با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • مینی خردکن شارژی 3 تیغه یک خردکن 3 تیغه تیز است که تعویض آن برای شما راحت خواهد بود. به عنوان یک وسیله کاربردی برای خرد و میکس کردن سیر ، زنجبیل ، فلفل ، هویج ، سبزیجات ، پیاز و موارد دیگر بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس  با قابلیت استفاده در انواع کمد و کشو به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کنید. اگر کمد یا اتاق شما نامنظم است و نیاز به نظم و ترتیب دارد این محصول را از دست ندهید.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت