page contents - خرید پستی کفش دخترانه Lemon
کفش دخترانه Lemon
  • کفش دخترانه Lemon

    طراحی جدید و مدرن

     چرم مصنوعی درجه یک

    رنگ فوق العاده خاص لیمویی

    مناسب فصول گرم


    قیمت : 34000 تومان



    همواره در فصول گرم خانم ها و دختران شیک پوش به دنبال کفش خنکی هستند که علاوه بر راحتی از طراحی ویژه ای نیز برخوردار باشد. کفش دخترانه Lemon با رنگ جذاب لیمویی طراوت و شادابی خاصی به همراه آورده و حس فوق العاده ای به شما می دهد. این کفش نه تنها بسیار راحت است بلکه طراحی خاص آن پای شما را همواره خنک نگاه می دارد و با پوشیدن این کفش خیره کننده بی شک در میان دوستان خود جلوه خواهید نمود. این کفش در سایز 37 تا 40 عرضه شده است که هنگام خرید می توانید سایز مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.


    قیمت : 34000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Lemon:
    - طراحی جدید و مدرن
    - سایزبندی: 37 تا 40 
    - جنس: چرم مصنوعی درجه یک
    - رنگ: لیمویی
    - مناسب فصول گرم




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 34000 تومان


    ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • شال زنانه Servin مشکی با طرح راه های ببری یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • امارگیر سایت