page contents - خرید پستی برش زن پیتزا و کیک
برش زن پیتزا و کیک
  • برش زن پیتزا و کیک

    pizza & Cake Knife


    تیغه بسیار با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ

    قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ...

    قابل استفاده در منزل ، رستوران‌ها , کافی‌شاپ و ...


    قیمت : 10000 تومان



    برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین این محصول با توجه به اندازه مناسبش بسیار کاربردی می باشد و می تواند پیتزا و کیک های شما را در سایز دلخواهتان در عرض چند ثانیه به راحتی برش دهد.




    قیمت : 10000 تومان



    ویژگی های برش زن پیتزا و کیک:
    - برش زن غلطکی
    - جنس دسته: PVC
    - قابل استفاده برای برش زدن کیک، پیتزا، تارت و ...
    - طراحی کاربردی
    - شستشوی آسان
    - قابل استفاده در منزل، رستوران‌ها، کافی‌شاپ و ...
    - تیغه استیل تیز
    - طراحی ارگونومیک
    - سایز حدودی: 7cmx11cm
    - ارسال رنگ بصورت رندوم
    - به همراه پکیجینگ





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 10000 تومان


    پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

    قيمت : 129000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • امارگیر سایت