page contents - خرید پستی نگهدارنده عینک خودرو
نگهدارنده عینک خودرو
  • نگهدارنده عینک خودرو

    نصب روی آفتابگیر تمامی خودروها 

    جنس پلاستیک ABS

    مقاومت دربرابر لرزش خودرو

    کیفیت ساخت عالی


    قیمت : 129000 تومان


    خرید نگهدارنده عینک خودرو برای تمام کسانی که چه از عینک طبی و چه آفتابی استفاده می‌کنند بسیار ضروری است. زیرا گذاشتن عینک رو و یا داخل داشبورد، باعث آسیب رسیدن به شیشه عینک و یا افتادن آن کف خودرو می‌شود. اما با خرید جا عینکی به راحتی می‌توانید در مواقعی که از عینک خود استفاده نمی‌کنید آن را در این محفظه قرار داده و خیالتان از آسیب دیدن عینکتان جمع باشد و هنگام نیاز به راحتی دم دستتان باشد. نگهدارنده عینک خودرو را میتوانید براحتی روی آفتاب‌گیر خودرو نصب کنید. این محصول که در ابعاد کوچک با طراحی ساده اما کاربردی ساخته‌شده است؛ عینک شما را به‌راحتی در یک مکان امن نگاه می‌دارد و از پرتاب شدن آن به اطراف محیط داخلی خودرو به سبب حرکت خودرو و همچنین از گم شدن و شکستن عینک شما جلوگیری می نماید. نگران لرزش خودرو و همچنین دست انداز های خیابان نباشید! کیفیت ساخت بالا و همچنین نوع اتصال گیره نگهدارنده عینک مخصوص خودرو باعث می شود هیچ لرزشی روی این نگهدارنده عینک تاثیری نداشته باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو :
    - دارای لایه اسفنجی برای جلوگیری از خط و خش
    - قابلیت نصب آسان بر روی آفتابگیر ماشین
    - نصب روی آفتابگیر تمامی خودروها 
    - متناسب با تمامی عینک‌ها
    - طراحی زیبا و کاربردی
    - جنس پلاستیک ABS
    - مقاوم در برابر ضربه
    - کیفیت ساخت عالی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    سر نشینان یک خودرو معمولا راه حلی برای جلوگیری از آفتاب یا نور شدید آن ندارند و این باعث آزار و اذیت آن ها می گردد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک محصول جدید و کاربردی است که همانند یک کیسه دوخته شده و بر سر درب خود ماشین کشیده می شود و اولین پرده ای است که می توان در هنگام استفاده شیشه را به راحتی بالا و پایین برد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو در عین حالی که جلوی نور خورشید را می گیرید می توانید از ورود هوای آزاد بهره مند شوید. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لإت ببرین. این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد. در هر بسته از این محصول 4 عدد توری پنجره برای 4درب خودرو موجود می باشد.

    قيمت : 339000 تومان
  • هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

    قيمت : 159000 تومان
  • با استفاده از کیت پنچرگیری لاستیک خودرو خودمان به سادگی و درصورت لزوم با نگاهی به راهنمای تصویری پشت بسته می توانیم پنچری لاستیک تیوبلس انواع خودروهای بزرگ و کوچک را برطرف کنیم.

    قيمت : 99000 تومان
  • این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • مینی جارو برقی فندکی خودرو ابزاری بسیار کاربردی برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به جارو برقی ممکن نیست ، با استفاده از این جارو می توانید به راحتی کثیفی داخل خودرو خود را تمیز کنید ،حتی بین صندلی ها که دسترسی سخت هست با استفاده از سری باریکی که به همراه دارد به آسانی تمیز می شود.

    قيمت : 399000 تومان
  • امارگیر سایت