page contents - خرید پستی ست تی شرت و شلوار مردانه Paris
ست تی شرت و شلوار مردانه Paris
  • ست تی شرت و شلوار مردانه Paris

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 199000 تومان


    در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تی شرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تی شرت و شلوار Paris دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و رنگ آن طوسی روشن می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست Paris سبک و راحت بودن آن، و همچنین جنس نرم و دوخت تميز آن است که این محصول را بسیار اسپرت و شیک کرده است.  سايزبندي آن فري سايز است و برای افرادی که سایز لارج یا ایکس لارج دارند مناسب است. این ست را می توانید در باشگاه، خانه، مهمانی، مسافرت و … استفاده نمایید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار مردانه Paris :
    - فری سایـز (مناسب L و XL)
    - دارای کمر و مـچ کش پهن
    - سایز دور کمر 100 CM
    - قـد شلـوار 105 CM
    - آستین کوتاه
    - فاق 30 CM
    - جنس: ملانژ



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان
  • امارگیر سایت