page contents - خرید پستی گردنبند لاکچری طرح Barber
گردنبند لاکچری طرح Barber
  • گردنبند لاکچری طرح Barberbr

    هدیه ای مناسب برای آرایشگران و صاحبان مشاغل آرایشی و زیبایی

    هماهنگی با انواع لباس اسپرت و مجلسی

    جنس استیل و رنگ ثابت و مقاوم


    قیمت : 39000 تومان



    گردنبند لاکچری طرح Barber جزو محصولات پرطرفدار بین آرایشگران و صاحبان مراکز آرایشی و زیبایی است. این گردنبند می تواند شما را به خوبی از دیگران متمایز کند، زنجیر طرح ریز و زیبا و زنجیر از جنس استیل و رنگ آن ثابت می باشد. گردنبند لاکچری طرح Barber برای هدیه دادن به آقایان و خانم های آرایشگر و کسانی که با قیچی و شانه سروکار دارند بسیار مناسب است. پس اگر قصد خرید هدیه‌ای لاکچری برای دوست خود هستید، این گردنبند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برایتان باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های گردنبند لاکچری طرح Barber :
    - مورد پسند آرایشگران و صاحبان سالن زیبایی
    - مناسـب علاقه مندان به فشـن و مـد
    - دارای رنگ طلایی در زنجـیر و پلاک
    - ابعاد پلاک : 3 در 3.5 سانتی متر
    - هماهنگی با انواع لباس اسپرت
    - طرح قیچی ، سشوار و شانه
    - رنگ استیل ثابت و مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان
  • دوکاره بودن (یعنی هم موزن صورت و بدن و هم ابرو) و هم زیبایی خیره کننده این محصول را تبدیل به پر فروش ترین موزن خانم ها در ایران کرده است ...

    قيمت : 299000 تومان
  • دستبند زیپ محصول جدیدی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و طرفداران زیادی را در مدت کوتاه جذب خود کرده است. دستبندي كاملا متفاوت با رنگ های متوع و دوست داشتنی ...

    قيمت : 20000 تومان
  • ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

    قيمت : 359000 تومان
  • آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 39000 تومان
  • امارگیر سایت