page contents - خرید پستی کفش مردانه Vans طرح Flexi
کفش مردانه Vans طرح Flexi
  • کفش مردانه Vans طرح Flexi

    طراحی جديد و فوق العاده مدرن

    دارای کفی بسیار مقاوم


    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 199000 تومان



    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم .کفش مردانه Vans طرح Flexi به رنگ زرشکی و با سایزبندی 41 الی 44 ارائه شده است.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Vans طرح Flexi :
    - سايز بندی 41 تا 44 (انتخاب سايز هنگام ثبت سفارش)
    - جنس رویه : ترکیبی (بافت و چرم صنعتی)
    - طراحی جديد و فوق العاده مدرن
    - بسیار مقاوم و با دوام
    - داراي کفی شياردار
    - زیره: لژدار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت