page contents - خرید پستی تی شرت یقه ایستاده Force
تی شرت یقه ایستاده Force
  • تی شرت یقه ایستاده Force

    طراحی و کیفیت بی نظیر


    فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL)

    دارای آستین بلند و مدل شصتی

    جنس پنبه درجه یک و بسیار راحت


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت یقه ایستاده Force را معرفی می کنیم. طرح ویژه این تی شرت نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما خواهد بود. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز L و XL هستند مناسب است. یقه این تی شرت به صورت ایستاده بوده و دارای آستین های بلند مدل شصتی است که ویژگی منحصر به فرد آن است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های تی شرت یقه ایستاده Force :
    - فری سایز (مناسب سایزهای L تا XL)
    - دارای یقه ایستاده
    - دارای آستین های بلند
    - جنس: پنبه و نخ
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر
    - عرض سینه: 50 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • امارگیر سایت