page contents - خرید پستی ست تی شرت و شلوار Real Madrid
ست تی شرت و شلوار Real Madrid
  • ست تی شرت و شلوار Real Madrid

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    کمر کشی و بند داخلی

    برند محبوب و برتر Adidas

    مناسب جوانان به ویژه ورزشکاران

    کیفیت بی نظیر و استثنایی


    قیمت : 59000 تومان



    ست تی شرت و شلوار Real Madrid متشکل از شلوار فوق العاده راحت از جنس پارچه دیور ترک و تی شرت آستین بلند اسلیم فیت از جنس پنبه است که تناسب بی نظیری با هم داشته و زیبایی چشمگیری دارند. این ست چه در تفریح و سرگرمی و چه در منزل و باشگاه و حتی خارج از منزل مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. این محصول با کیفیت و طراحی بی نظیر به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار Real Madrid:
    - فری سایز (مناسب L و XL)
    - جنس شلوار: پارچه دیور ترک
    - جنس تی شرت: پنبه
    - قد شلوار: 105 سانتی متر
    - فاق شلوار:33 سانتی متر
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر
    - قد آستین: 60 سانتی متر 
    - شانه تا شانه: 45 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 129000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت