page contents - خرید پستی ست رکابی و شلوارک طرح Metis
ست رکابی و شلوارک طرح Metis
  • ست رکابی و شلوارک طرح Metis

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    دارای جنس درجه یک و 100% اورجینال


    بهترین انتخاب آقایان شیک پوش


    قیمت : 35000 تومان



    امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک طرح Metis در عین حال که بسیار متفاوت است فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد! این ست با جنس درجه یک به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک طرح Metis:
    - بسیار شیک و راحت
    - جنس ركابی: پنبه
    - جنس شلوارك: پارچه ديور ترك
    - قد رکابی: 70 سانتی متر، شانه تا شانه: 42 سانتی متر
    - قد شلوار : 70 سانتی متر، فاق شلوارک 35 سانتی متر
    - دور کمر : 64 سانتی متر
    - سایزبندی: فری سایز ( مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج )



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت