page contents - خرید پستی شلوار اسلش طرح Volkan
شلوار اسلش طرح Volkan
  • شلوار اسلش طرح Volkan

    عرضه شده با جنس کتان درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب 36 تا 46)

    رنگ: مشکی

    انتخاب آقایان خوش استایل


    قیمت : 59000 تومان



    اگر به دنبال شلواری راحت و شیک با طراحی جدید هستید که در هر کجا بتوانید از آن استفاده کنید به شما شلوار اسلش طرح Volkan را پیشنهاد می کنیم. این شلوار با جنس کتان درجه 1 در رنگ مشکی به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) عرضه شده است که به شما راحتی را در عین خوش استایل بودن هدیه می دهد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش طرح Volkan:
    - جنس: کتان درجه يک
    - دارای دو جيب پشتی
    - دارای زيپ در ران پا
    - رنگ: مشکی
    - سايز بندی: فری سايز (مناسب سايز 36 تا 46)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت