page contents - خرید پستی شلوار اسلش طرح Arrow
شلوار اسلش طرح Arrow
  • شلوار اسلش طرح Arrow

    عرضه شده با جنس کتان درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب 36 تا 46)

    رنگ: سبز یشمی

    انتخاب آقایان خوش استایل


    قیمت : 59000 تومان



    اگر به دنبال شلواری راحت و شیک با طراحی جدید هستید که در هر کجا بتوانید از آن استفاده کنید به شما شلوار اسلش طرح Arrow را پیشنهاد می کنیم. این شلوار با جنس کتان درجه 1 در رنگ سبز یشمی به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) عرضه شده است که به شما راحتی را در عین خوش استایل بودن هدیه می دهد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش طرح Arrow:
    - سايز بندی: فری سايز  ( مناسب سايز 36 تا 46 )
    - جنس: کتان درجه يک
    - دارای زيپ در ران پا
    - دارای دو جيب پشتی
    - رنگ: سبز يشمی
    - بسیار راحت و کاربردی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • امارگیر سایت