page contents - خرید پستی اسپینر حرفه ای Captain
اسپینر حرفه ای Captain
  • اسپینر حرفه ای Captain

    وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب

    فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده

    دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع

    حدود ٣ دقيقه چرخش با هر ضربه


    قابلیت کم و زیاد کرده پره ها...


    قیمت : 39000 تومان



    فیجت ها و ابزار های ضد اضظراب چیست؟
    فیجت اسپینر نوعی ابزار یا اسباب بازی است که از مهم ترین کاربرد های ان میتوان به کاهش استرس اشاره کرد.فیجت ها اشیایی هستند که جهت تخلیه عصبی مورد استفاده قرار میگیرند و هدفی جز این ندارند که همین باعث آرامش روانی فرد میشود.
    فیجت ها امروزه در اکثر خانه ها یافت میشود از نمونه های بسیار ساده آن میتوان به دکمه خودکار و یا حرکات اعضای بدن مانند پا و دست اشاره کرد.
    اسپینر چیست؟
    اسپینر ها برای افرادی که دارای مشکل تمرکز میباشند یا دارای اضظراب هستند بسیار مناسب است.از مهم ترین و پرکاربرد ترین فیجت ها میتوان به اسپینر ها اشاره کرد که دارای خاصیت چرخش بسیار سریع هستند که این چرخش سریع دارای زیبایی بصری است که به فرد آرامش میدهد.
    انواع اسپینر ها:
    از انواع اسپینر ها میتوان به تاینی ، دو باله ، سه باله ، نگاره ، دراگون ، ایدج و … اشاره کرد.
    آیا شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که در مواقع بیکاری و استرس با خودکار بازی میکنید یا پای خود را ناخود اگاه تکان میدهید اسپینر ها بسیار مناسب برای شما هستند. این اسپینر ها از بهترین متریال ساخته شده اند و بلبرینگ های بسیار پر سرعتی دارند به طوری که حدود سه دقیقه در حالت چرخش می مانند.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های اسپینر حرفه ای Captain :
    - وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب
    - دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع (حدود ٣ دقيقه چرخش با هر ضربه)
    - فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده
    - جنس اسپینر: فلزی
    - دارای کیف بسیار شکیل
    - قابلیت تغییر تعداد پره ها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • لیزرهای حرارتی JD-303 ابزاری برای حرفه ای ها، با قدرت برد 12 کیلومتر واقعی و قطر پرتو بالا. دارای کلید قفل جهت دور از دسترس نگه داشتن کودکان. با کیفیت فوق العاده بالا و 6 ماه گارانتی تعویض ...

    قيمت : 399000 تومان
  • ممکن است تصور کنید که تنها کاربرد عینک شنا جلوگیری آن از ورود آب به داخل چشم است. اما حقیقت امر این است که عینک شنا علاوه بر این‌که مانع ورود آب به داخل چشم می‌شود، امکان دید در زیر آب را هم به شناگر می‌دهد. آبی که در استخر وجود دارد سرشار از کلر و مواد شیمیایی دیگر است برای همین خوب است که هنگام شنا حتما از عینک شنا استفاده کنید.

    قيمت : 129000 تومان
  • چاقو کارتی Sin Clair اولین چاقو تولید شده در ابعاد یک کارت اعتباری (عابر بانک) می باشد. وزن چاقو کارتی Sin Clair تنها 18 گرم بوده در عین حال فوق العاده با کیفیت و تیز می باشد.

    قيمت : 34000 تومان
  • امارگیر سایت