page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه طرح جین
شلوار اسلش مردانه طرح جین
  • شلوار اسلش مردانه طرح جين

    جنس پارچه جین کشی درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب 36 تا 46)

    ارایه شده در رنگ آبی سنگ شور

    طراحی به صورت اسلیم فیت (اندامی)


    قیمت : 69000 تومان



    شلوار اسلش مردانه طرح جين با طراحی مدرن و رنگ آبی سنگ شور ارائه شده است و نمایی خاص دارد که برای استفاده روزمره، سفر و گردش بسیار مناسب است. این شلوار فری سایز بوده و برای افرادی که سایز آنها از 36 تا 46 می باشد مناسب است. جنس این شلوار جین کشی درجه یک بوده و از این رو هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کامل خواهید داشت. طراحی این شلوار به صورت اسلیم فیت (اندامی) می باشد.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح جين:
    - دارای یک جیب پشتی
    - جنس: پارچه جین درجه یک
    - دارای جیب های کناری
    - ارائه شده در رنگ آبی سنگ شور
    - سایز: فری سایز (مناسب 36 تا 46)
    - بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره، سفر و گردش



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • امارگیر سایت