page contents - خرید پستی تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper
تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper
  • تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper

    دارای جنس پارچه نخی درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 32000 تومان



    امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper با طرح بدیع و جنسی فوق العاده ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تی شرت فصل برای شما باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 32000 تومان



    ویژگی های تیشرت مردانه ارتشی طرح Zipper:
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه نخی درجه یک
    - قد تیشرت: 66 سانتیمتر
    - عرض سینه: 48 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: ارتشی (Camouflage)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 32000 تومان


    بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت