page contents - خرید پستی تی شرت مردانه طرح هدفون (سفید)
تی شرت مردانه طرح هدفون (سفید)
  • تی شرت مردانه طرح هدفون (سفید)

    Headphone Men White T-Shirts

    طراحی جديد و فوق العاده شيک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان


    قیمت : 19000 تومان



    در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا خریدن تی شرت را نداشته باشد. این محصول مطابق مد روز یک تی شرت با طرح خاص و جذب بوده و به صورت فری سایز مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج عرضه می شود. جنس این تی شرت پارچه نخی درجه 1 می باشد. این تی شرت در رنگ سفید عرضه شده است و طرح روی آن بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به موسیقی است.


    قیمت : 19000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه طرح هدفون (سفید):
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه نخی درجه یک
    - قد تیشرت: 65 سانتیمتر
    - عرض سینه: 47 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: سفید




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • کفش دخترانه Adidas مدل Denim. این کفش با طراحی زیبا و مد روز در طرح شلوار جین (Denim) و سه خط معروف مارک آدیداس به رنگ خیره کننده طلایی و کفی فوق العاده مستحکم انتخاب اول دختران جوان است.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام بوده.

    قيمت : 129000 تومان
  • امارگیر سایت