page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه طرح Pocket
شلوار اسلش مردانه طرح Pocket
  • شلوار اسلش مردانه طرح Pocket

    دارای جنس پارچه دورس درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب 34 تا 42)

    دارای یک جیب پشتی و یک جیب کناری


    طراحی SLIM FIT


    قیمت : 49000 تومان



    شلوار اسلش مردانه طرح Pocket با طراحی اسلیم فیت و نمای خاصی که دارد برای استفاده روزمره، سفر و گردش بسیار مناسب است. این شلوار فری سایز بوده و برای افرادی که سایز آنها از 34 تا 42 می باشد قابل استفاده است. جنس این شلوار پارچه دورس درجه یک  بوده و جیب های خاص آن جلوه ای ویژه به آن بخشیده است. شلوار Pocket در دو رنگ مشکی و سورمه ای عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح Pocket :
    -
    دارای جنس پارچه دورس درجه یک
    - دارای یک جیب پشتی و یک جیب کناری
    - در دو رنگ سورمه ای و مشکی (با قابلیت انتخاب رنگ)
    - سایز: فری سایز (مناسب 34 تا 42)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - بسیار راحت و مناسب سفر و گردش
    - طراحی SLIM FIT



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام بوده.

    قيمت : 129000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • امارگیر سایت