page contents - خرید پستی تی شرت مردانه طرح Superdry
تی شرت مردانه طرح Superdry
  • تی شرت مردانه طرح Superdry

    Headphone Men Black T-Shirts

    طراحی جديد و فوق العاده شيک

    جنس پنبه کشی درجه یک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 32000 تومان



    در فصل های گرم و خنک سال آقایان کمد لباس خود را مملو از تی شرت و پولوشرت های اسپرت و راحت می بینند‏. تی شرت مردانه طرح Superdry  حس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و همزمان ظاهری شیک و مردانه دارد‏.‏ این محصول مطابق مد روز یک تی شرت با طرح خاص و جذب بوده و به صورت فری سایز مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج عرضه می شود. این تیشرت را می توانید به هنگام گردش و تفریح با دوستان به تن کنید‏.‏ آن را به همراه شلوار جین، کتان، کلاه کپ، عینک آفتابی و حتی کت تک اسپرت هماهنگ و فعالیت روزانه را آغاز کنید‏.‏


    قیمت : 32000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه طرح Superdry:
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - چاپ با کیفیت بر روی تی شرت
    - قد تیشـرت: 65 سانتی متر
    - جنس: پنبه کشی درجه يک
    - رنگ بندی: مشکی




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 32000 تومان


    در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت