page contents - خرید پستی کفش ورنی مردانه Versace
کفش ورنی مردانه Versace
  • کفش ورنی مردانه Versace

    Versace Men Shoes


    قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

    بسیار نرم و راحت


    ارائه شده در سايز بندی 40 تا 44


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به دنبال کفشی هستید که با لباسهای مجلسی و اسپرت شما ست شود و زیبایی صد چندان به آنها ببخشد کفش ورنی ورساچی همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این کفش با کت و شلوار رسمی گرفته تا جین و لباس اسپرت هماهنگ است. کفش ورنی Versace  را در محل کار و جمع دوستانتان می توانید بپوشید و در همه جا چه در میان همکاران و چه در میان دوستان همواره بدرخشید. از این رو این کفش مناسبترین انتخاب برای کسانی است که تنها به دنبال یک کفش هستند تا در هر کجا آن را پوشیده و با هر استایلی آن را ست کنند.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های کفش ورنی مردانه Versace :
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - بسیار نرم و راحت
    - جنس رویه: ورنی
    - زیره دور دوزی شده
    - سایز بندی: 40 الی 44



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • امارگیر سایت