page contents - خرید پستی محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی
محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی
  • محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی

    استایل پر طرفدار ارتشی برای گوشی آیفون!

    مخصوص سری 5 (5/5S) و سری 6 (6/6S) و سری +6 و آیفون 7 و +7

    فوق العاده مقاوم و ضد ضربه و ضد خش

    محافظت کننده بی نظیر گوشی آیفون!


    قیمت : 24000 تومان



    اگر به دنبال این هستید که جلوه ای تازه به گوشی موبایل آیفون خود بخشیده و از آن در برابر آسیب های مختلف حفاظت نمایید به شما محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی را پیشنهاد می نماییم. این محافظ فوق العاده مستحکم بوده و در عین ظرافت و راحتی نصب آن بر روی گوشی و جدا نمودن آن به بهترین نحو از گوشی شما حفاظت می نماید. این محافظ طرح ارتشی داشته که این روزها در میان جوانان بسیار پر طرفدار بوده و نمای خاص و متمایزی به گوشی آیفون شما می بخشد تا در میان دوستان خود خاص و متمایز باشید.
    این محصول برای آیفون سری 5 (5/5S/5SE) و سری 6 (6/6S) و 6 پلاس و آیفون 7 و 7 پلاس عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید مدل مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب کنید.


    قیمت : 24000 تومان



    ویژگی های محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی :
    - دادن استایل  پر طرفدار ارتشی به گوشی آیفون شما
    - محافظت کامل از آیفون شما در برابر هر گونه آسیب شکستن و خش
    - عرضه شده برای آیفون سری 5 (5/5S) و سری 6 (6/6S) و سری +6 و همچنین  آیفون 7 و +7
    - جلوه گر آیفون شما و محافظت کامل از آن
    - دادن حس خوب در گرفتن آیفون به دست و عدم سر خوردن آن از دست شما
    - ضد ضربه و ضد لک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید.

    قيمت : 99000 تومان
  • توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد.

    قيمت : 99000 تومان
  • برند پرآوازه کالاهای دیجیتال آیفون پورت جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های خود حذف کرده است.  از آیفون 7 به مدل های بالاتر فقط یک پورت لایتینگ در پایین گوشی دیده میشود...

    قيمت : 49000 تومان
  • هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179000 تومان
  • دستبند دیتا لاین، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به دور مچ انداخته و همیشه به همراه داشته باشید.

    قيمت : 25000 تومان
  • امارگیر سایت