page contents - خرید پستی کفش ساق دار نایک مدل Air Force
کفش ساق دار نایک مدل Air Force
  • کفش ساق دار نایک مدل Air Force

    Nike Air Force Shoes

    طراحی و کیفیت بی نظیر

    دارای کفی مقاوم و
    رویه ساقدار

    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 279000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش نایک Air Force کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش ساق دار علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 279000 تومان



    ویژگی های کفش ساق دار نایک مدل Air Force :
    - طراحی و کیفیت بی نظیر
    - عرضه شده در سایز 41 الی 44
    - جنس رویه: چرم مصنوعی
    - جنس زیره: PVC
    - دارای کفی دور دوزی شده
    - رویه ساق دار جهت محافظت از پا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 279000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت