page contents - خرید پستی هندزفری لاکچری بافتنی
هندزفری لاکچری بافتنی
  • هندزفری لاکچری بافتنی

    قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير

    ارائه شده در طرح بافتنی های فوق العاده شيک

    کيفيت صدای فوق العاده شفاف

    دارای دکمه کم و زياد کردن صدا



    قیمت : 29000 تومان



    این هندزفری ها با بافت طرح های زیبا بر روی سیم آن ها به گونه ای با 6 رنگ خیره کننده و مد روز طراحی شده اند تا به آسانی مطابق با استایل لباس شما باشند و کیفیت صدای قوی و شفافی به شما ارائه دهند. این هندزفری ها کیفیت صدای بی نظیری دارند و علاوه بر آن طرح بافتنی روی سیم آنها بسیار شیک بوده که متناسب با مد روز است و سلیقه جوانان را برآورده می سازد. سیم این هندزفری ها به گونه ای طراحی شده است که از پیچ خوردن یا گره خوردن آن جلوگیری شود و لذا استفاده از آن بسیار آسان گشته است. هندزفری لاکچری بافتنی دارای دکمه کم و زیاد کردن صدا می باشد و همچنین قابلیت پخش موسیقی و مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می سازد.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هندزفری لاکچری بافتنی :
    - قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير
    - ارائه شده در طرح بافتـني هاي فوق العاده شيک ( ارسال طرح به صورت رندوم )
    - کيفيت صداي فوق العاده شفاف
    - داراي دکمه کم و زياد کردن صدا
    - مانع از گره خوردن سيم ها
    - در رنگ هاي متنوع و چشم نواز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 39000 تومان
  • با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

    قيمت : 129000 تومان
  • کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

    قيمت : 259000 تومان
  • این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت