page contents - خرید پستی لیوان جادویی دارای LED
لیوان جادویی دارای LED
  • لیوان جادویی دارای LED

    دارای LED هفت رنگ

    طراحی فوق العاده شيک

    جنس پلاستيک فشرده نشکن


    درخشش بی نظير ميز ميهمانی های شما


    قیمت : 89000 تومان



    لیوان جادویی دارای LED لیوانی با طراحی فوق العاده شیک است که در قسمت انتهای آن برش های لوزی گون فراوانی دارد که درخشش خاصی به آن بخشیده است. این لیوان دارای LED های هفت رنگ بوده و به محض ریختن مایعات در آن این LED ها روشن میشوند و تا اتمام مایعات داخل آن همچنان روش باقی می مانند. جنس این لیوان از پلاستیک فشرده کاملا شفاف و نشکن بوده که به راحتی نمی شکند. با استفاده از این لیوان ها می توانید جلوه خاصی به میز های میمانی خود ببخشید و حتی به صورت دکوری از آن ها در ویترین خانه های خود استفاده نمایید.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های لیوان جادویی دارای LED :
    - دارای LED هفت رنگ
    - جنس: پلاستيک فشرده نشکن
    - طراحی فوق العاده شيک
    - با ریختن مایعات LED  های لیوان روشن می شود
    - درخشش بي نظير ميز ميهماني شما



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • آویز کفش طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت قفسه ای همراه با گیره آویز چسبی جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • امارگیر سایت