page contents - خرید پستی ساعت LED طرح اپل واچ
ساعت LED طرح اپل واچ
  • ساعت LED طرح اپل واچ

    برگرفته شده از طرح اصلی Apple Watch

     ارایه شده با رنگ بند و قاب مشکی

    دارای بند مشکی سلیکونی ضد حساسیت


    دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی


    قیمت : 99000 تومان



    ساعت ارایه شده توسط شرکت APPLE یکی از بهترین ساعت های عرضه شده از نظر طراحی در سطح جهان است که نوجوانان و جوانان علاقه بسیاری به داشتن این ساعت دارند. ساعت LED ارائه شده در میهن استور ساعتی است که کاملا از طرح اصلی ساعت Apple Watch برگرفته شده و تمامی جزییات طراحی این ساعت را داراست و از لحاظ ظاهر با طرح اصلی رقابت می کند. این ساعت دارای تقویم روز شمار و جعبه شکیل می باشد و با 6 ماه گارانتی و رنگ بند و قاب مشکی عرضه شده است. لطفا توجه نمایید این ساعت فقط از لحاظ ظاهری برگرفته شده از طرح ساعت اپل واچ می باشد و در مورد کارایی فقط نمایشگر ساعت و تقویم به صورت LED هست و آن را با ساعت هوشمند اشتباه نگیرید!


    قیمت :
    99000 تومان
     

    امکانات و ویژگی های ساعت LED طرح اپل واچ :
    - مناسب آقایان و خانم ها
    -
    نوع ساعت: ال ای دی
    - رنگ بند و فریم: مشکی
    - بند جدا شونده و قابل تعویض
    - دارای جعبه شکیل

    -
    جنس بند سلیکونی ضد حساسیت
    -
    دارای تقویم روز شمار
    -
    منبع انرژی: باطری



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان
     


    ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت