page contents - خرید پستی ساعت مچی ضد آب Fucda
ساعت مچی ضد آب Fucda
  • ساعت مچی ضد آب Fucda

    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

    ساعتی بسیار خاص و با کیفیت


    دستان شما در اختيار جذابيت …

    دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت ضد آب Fucda یک ساعت خاص و بسیار شیک می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این ساعت دارای طراحی جدید و بسیار شیک می باشد و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. بند این ساعت بسیار نرم و منعطف بوده و به همین دلیل در دست بسیار راحت و سبک به نظر می آید. ویژگی بارز این محصول طراحی خاص آن است که نه می توان آن را یک ساعت دیجیتالی و نه یک ساعت عقربه ای تلقی کرد. خواندن این ساعت بر خلاف ظاهر مدرن و پیچیده اش بسیار آسان است و به وسیله 3 فلش مثلثی موجود در صفحه ساعت انجام می شود. ساعت Fucda با جعبه ای شکیل همراه با 6 ماه گارانتی تعویض برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.


    قیمت : 59000 تومان


    امکانات و ویژگی های ساعت مچی ضد آب Fucda:
    - دارای بند نرم بسیار با کیفیت
    - ضد آب تا 90%
    - مقاوم در برابر ضربه
    - طراحی بسیار خاص و شیک
    - وضعیت موتور: تک موتوره
    - جعبه چوبی بسیار شکیل
    - شش ماه گارانتی تعویض


    قیمت : 59000 تومان


    ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت

    قابل ست کردن با لباس های اسپرت و رسمی

    همراه با 6 ماه گارانتی تعویض


    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 59000 تومان


    ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena دارای جنس پارچه دو رو می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است ...

    قيمت : 369000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری PRADA یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت