page contents - خرید پستی ساعت دخترانه رنگین کمان
ساعت دخترانه رنگین کمان
  • ساعت دخترانه رنگین کمان

    طراحی بی نظیر بند ساعت به صورت گره

    قابل ست کردن با انواع لباس های رسمی و اسپرت


    جلوه ای دیگر از جذابیت در دستان شما


    قیمت : 24000 تومان



    اگر از ساعت های بند استیل و بند چرمی خسته شده اید، ساعت رنگین کمان بهترین گزینه برای شماست. این ساعت دارای بند پارچه ای با طرح های بسیار متنوع و رنگارنگ می باشد که به خاطر مدل و رنگبندی های خیلی زیبایش به یکی از ساعت های پرفروش این روزها تبدیل شده است. بند این ساعت بسیار متفاوت از ساعت های موجود در بازار است و به صورت پارچه ای رنگی است که به دور دست شما گره می خورد و جلوه ای متفاوت از زیبایی به دستان شما می بخشد. به دلیل بند پارچه ای آن، می توانید در مهمانی ها آن را با انواع شال و روسری خود ست کنید.


    قیمت : 24000 تومان


    ویژگی های ساعت دخترانه رنگین کمان:
    - رنگ بندی بسیار جذاب و متفاوت
    - ویژه خانم های شیک پوش ایرانی
    - بند ساعت پارچه ای
    - بستن بند به صورت گره
    - مقاوم در برابر آب در حد ششتشوی دست
    - بسیار سبک به خاطر بند پارچه ای


    قیمت : 24000 تومان



    متفاوت تر از همیشه

    هدیه ای بسیار ماندگار برای آنکه دوستش دارید

    ویژه خانم های مشکل پسند

    قابل ست کردن با انواع شال و روسری




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 24000 تومان


    کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام بوده.

    قيمت : 129000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • امارگیر سایت