page contents - خرید پستی چنگال میوه خوری طرح قفس
چنگال میوه خوری طرح قفس
  • چنگال میوه خوری طرح قفس

    دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت

    در بسته بندی اورجینال و زیبا

    قابل استفاده برای انواع میوه جات، شیرینی و زیتون

    قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل



    قیمت : 12000 تومان



    چنگال میوه خوری طرح قفس با طراحی جالب و منحصر به فرد شامل یک قفس پرندگان به عنوان استند و پایه، و 6 چنگال با طرح پرنده های زیبا می باشد که علاوه بر زیبایی ضیافت های شما بسیار اشتها آور نیز می باشد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه شده است.


    قیمت :
    12000 تومان



    ویژگی های محصول:
    - در بسته بندی اورجینال و زیبا
    - قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل
    - قابل استفاده انواع میوه جات و شیرینی
    - چشمگیر و زیبا
    - دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 12000 تومان


    دارای 6 لیوان با اندازه های مختلف دارای دسته بادکش با کاربری بسیار راحت رفع دردهای زانو، ساق پا، پاشنه، کف و روی پا رفع گرفتگی و اسپاسم های عضلانی درمان بیماری های روماتیسمی کنترل فشار خون بالا درمان سردرد و میگرن رفع گرفتگی برونش ناشی از آلرژی و آسم از بین بردن واریس و...

    قيمت : 89000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان
  • جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • امارگیر سایت