page contents - خرید پستی فندک USB طرح ریموت پورشه
فندک USB طرح ریموت پورشه
  • فندک USB طرح ریموت پورشه

    قابلیت استفاده به عنوان جا کلیدی

    قابلیت شارژ با USB


    با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا

    بسیار خوش دست و سبک



    قیمت : 22000 تومان



    این فندک بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد! فقط کافیست آن را با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و یا برق خانگی شارژ کنید. با هر بار شارژ می توانید بالای 200 مرتبه از این فندک استفاده نمایید. از دیگر مزایای این فندک دارا بودن جا کلیدی می باشد. این فندک USB در طرح ریموت پورشه عرضه شده است که بسیار شیک و خوش دست می باشد.
    در واقع فندک USB طرح ریموت پورشه، هم یک فندک بی نظیر می باشد که بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد و هم یک جا کلیدی بسیار شیک.


    قیمت : 22000 تومان



    ویژگی های فندک USB طرح ریموت پورشه:
    - روشن شدن فندک بدون نیاز به گاز و ...
    - قابلیت شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و برق خانگی
    - با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا
    - استفاده راحت و آسان
    - بسیار خوش دست و سبک
    - دارای حلقه جا کلیدی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 22000 تومان


    پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169000 تومان
  • امارگیر سایت