page contents - خرید پستی رخت آویز متحرک
رخت آویز متحرک
  • رخت آویز متحرک

    با طراحی چشمگیر و منحصر به فرد

    محصولی بسیار پرکاربرد و متناسب برای منازل و ...

    مقرون به صرفه و بسیار با دوام

    نصب آسان بر روی دیوار، شیشه و ...


    مناسب برای آپارتمان های کوچک و کم جا

    با مکش فوق العاده قوی و بدون آسیب رساندن به محیط



    قیمت : 45000 تومان



    امروزه با آپارتمانی شدن خانه ها و کم بود جا، طناب ها و بندهای لباسی جای خود را به انواع چوب لباسی ها و رخت آویزهای متنوع داده اند. رخت آویز متحرک با توجه به حجمی که دارد مناسب استفاده در خانه ها و آپارتمان کوچکی می باشد که فضایی کمی دارند.





    این رخت آویز با توجه به مکش فوق العاده قوی که دارد به راحتی به دیوار، شیشه و غیره می چسبد و هیچ گونه آسیبی به آن محیط نخواهد رساند.
    رخت آویز Strong Chuck قابل جا به جایی می باشد و می توانید از آن در جاهای مختلف از منزلتان استفاده کنید.




    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های رخت آویز متحرک:
    - محصولی بسیار پرکاربرد
    - طراحی منحصر به فرد
    - مقرون به صرفه و بسیار با دوام
    - نصب آسان بر روی دیوار شیشه و ...
    - مناسب برای آپارتمان های کوچک و کم جا
    - با مکش فوق العاده قوی و بدون آسیب رساندن به محیط
    - قابل جا به جا کردن در جاهای مختلف







    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  • تراش و پوست کن میوه و سبزیجات كاروتو یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار سریع به صورت ورقه ای یا رشته ای خرد کنید.

    قيمت : 49000 تومان
  • همزن و کف‌ساز مدل HONGXIN برای تهیه کاپوچینو ، قهوه لاته ، هات چاکلیت و همزدن انواع نوشیدنی‌ها و همچنین همزدن تخم‌مرغ مورد استفاده قرا می‌گیر. این همزن بوسیله‌ی 2 عدد باتری قلمی آماده به کار می‌شود...

    قيمت : 69000 تومان
  • از این پس با خیال راحت و به اسان ترین روش تخم مرغ ها را به حالت دلخواهتان بپزید بدون آنکه به شعله گاز و اجاق گاز نیاز داشته باشید!!!

    قيمت : 219000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان
  • امارگیر سایت