page contents - خرید پستی ساعت بافتنی جسیکا
ساعت بافتنی جسیکا
  • ساعت بافتنی جسیکا

    قابل استفاده به عنوان ساعت و دستبند

    یک ساعت و دستبند منحصر به فرد


    ساعتی دخترانه و بسیار شیک

    جذابیت را به خود و همگان هدیه دهید


    قیمت : 25000 تومان



    ساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند و به همین دلیل ما به کسانی که در انتخاب و خرید ساعت مچی مانده اند این ساعت را پیشنهاد می کنیم و یا اگر می خواهید به عزیزانتان هدیه دهید، این ساعت مچی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ساعت در رنگبندی های زیبا و متنوع به یکی از پرفروشترین ها تبدیل شده است.




    قیمت : 25000 تومان



    ویژگی های ساعت بافتنی جسیکا:
    - ساعت دخترانه با بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز
    - جدیدترین مدل ساعت های فانتزی
    - کیفیت ساخت عالی و تضمین شده
    - قابلیت کوتاه یا بلند شدن بند
    - در طرح ها و رنگ های مختلف




    قیمت : 25000 تومان



    ساعت بافتنی جسیکا

    این همان هدیه ای است که مدتها به دنبالش بودید

    برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید.

    قابليت ست كردن با لباس هاي اسپرت و رنگي

    ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام

    خوش سليقه بودن خود را به ديگران ثابت كنيد ...






    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 25000 تومان

     


    این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • امارگیر سایت