page contents - خرید پستی دستگاه سیب قاچ کن
دستگاه سیب قاچ کن
  • دستگاه سیب قاچ کن

    دستگاهی با کاربرد آسان

    دارای تیغه های بسیار تیز و برنده


    به راحتی سیب را به 8 قسمت مساوی تقسیم کنید

    و هسته آن را به آسانی خارج کنید


    مناسب برای انواع صیفی جات



    قیمت : 10000 تومان



    با سیب قاچ کن دیگر مشکل تقسیم کردن و برش زدن سیب را نداریم. این محصول دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید سیب را به 8 برش مساوی تقسیم کنید و هسته های وسط آن را به راحتی خارج کنید. سیب قاچ کن را برای میوه های دیگر نیز می توان استفاده کرد.




    قیمت : 10000 تومان



    ویژگی های دستگاه سیب قاچ کن:
    - دارای تیغه فلزی
    - قابلیت جدا کردن هسته ها
    - دستگاهی با کاربرد آسان
    - تقسیم سیب به 8 قسمت مساوی
    - مناسب برای سایر صیفی جات





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 10000 تومان


    پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند به راحتی می توانید با دقت 0.01 گرم اندازه گیری دقیق و راحتی را تجربه کنید. این ترازو علاوه بر داشتن سایز مناسب که به راحتی در یک دست جا می شود تنها دارای 90 گرم وزن بوده که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

    قيمت : 199000 تومان
  • چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.

    قيمت : 289000 تومان
  • نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد. 

    قيمت : 119000 تومان
  • این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد. این لامپ دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم می باشد و مصرف برق فوق العاده پایینی دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • امارگیر سایت