page contents - خرید پستی چای ساز شخصی Mr.Tea
چای ساز شخصی Mr.Tea
  • چای ساز شخصی Mr.Tea

    طراحی هوشمندانه و جذاب

    بهترین روش دم کردن چای


    ساخته شده از سیلیکون درجه یک

    بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای


    قابل استفاده برای انواع چای و دمنوش های گیاهی


    قیمت : 10000 تومان



    میهن استور امروز یک محصول عالی و منحصر بفرد را به شما دوستان پیشنهاد میدهد، مخصوصا برای ما ایرانی ها که همگی عاشق چای هستیم. با Mr.Tea هرکس می تواند چای مورد علاقه خودش را به صورت شخصی آماده کند. بدنه 100% سیلیکونی این محصول باعث شده که روی طعم و بوی چای تاثیر نگذارد و این ویژگی چای ساز مستر تی Mr.Tea را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید.



    نکته جالبه دیگر این مدل در طراحی هوشمندانه این محصول می باشد که علاوه بر اینکه از نظر ظاهری متفاوت و دوست داشتنی است، دست های چای ساز Mr.Tea روی لبه لیوان، ماگ و ... قرار می گیرد تا به طور کامل خیس نشود و موقع در آوردن قسمت بالایی خشک باشد.




    قیمت : 10000 تومان



    ویژگی های چای ساز شخصی Mr.Tea:
    - بهترین روش دم کردن چای
    - نمونه اصلی با کیفیت بالا
    - ساخته شده از سیلیکون درجه یک
    - بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای
    - دوام بالا ، غیر سمی
    - طراحی هوشمندانه و جذاب
    - باز و بسته شدن آسان
    - شستشوی راحت
    - قابل استفاده برای چای سبز ، چای سیاه ، سایر دمنوش ها از قبیل : بابونه ، گل گاو زبان و ...







    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 10000 تومان


    باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس  با قابلیت استفاده در انواع کمد و کشو به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کنید. اگر کمد یا اتاق شما نامنظم است و نیاز به نظم و ترتیب دارد این محصول را از دست ندهید.

    قيمت : 49000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

    قيمت : 89000 تومان
  • امارگیر سایت