page contents - خرید پستی پتوی همراه اسناگی - Snuggie
پتوی همراه اسناگی - Snuggie
  • پتوی همراه اسناگی - Snuggie

    با جنس پلی استلر و بسیار نرم

    قابل شستشو در ماشین لباسشویی


    اسناگی یک همراه گرم برای روز های سرد ...

    طراحی استثنایی و بی نظیر ...

    برای اولین بار در ایران



    قیمت : 29500 تومان



    با این پتوی جادویی دیگر احتیاجی نیست لباس بیشتر بپوشید و دوباره بعد از اینکه گرمتان شد لباستان را کمتر کنید و دوباره سرما و دوباره لباس بیشتر! این پتوی بی نظیر که همانند لباس قابل پوشیدن است تمام حرارت بدن شما را نگه می دارد.
    هنگام استفاده از لپ تاپ و یا خواندن کتاب و دیدن تلویزیون، حتی هنگام صحبت با تلفن، ممکن است به علت ساکن بودن و عدم تحرک، احساس سرما بر شما غلبه کند. در این صورت هرچقدر بیشتر لباس بپوشید، امکان تحرک و فعالیتتان کمتر می شود اگر هم پتو بر روی پاهایتان بکشید، دستها و بازوهایتان سرد می ماند و یا مدام پتو لیز خورده و از روی پاهایتان می افتد. شما می توانید پتوی اسناگی را به راحتی به تن کرده و با اندازه بزرگ و گشادی که دارد به راحتی در آن به فعالیتهای روزانه خود بپردازید.


    قیمت : 29500 تومان



    ویژگی های پتو اسناگی:
    - جنس پلی استلر اصل و با کیفیت
    - طراحی شده با آستین های بلند و گشاد برای راحتی بیشتر و انجام دادن آسان کار های روز مره.
    - قابل استفاده برای تمامی افراد با هر سایزی
    - قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    - قابل استفاده حتی هنگام ورزش و فعالیتهای زیاد
    - ارائه شده در سایز 137*180


    قیمت : 29500 تومان



    با پتوی اسناگی سرما را از خود دور کنید

    با جنس پلی استلر و بسیار نرم

    قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    پتوی اسناگی بهترین و ماندگارترین هدیه


    برای کسی که دوستش دارید ...






    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29500 تومان


    این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد. این لامپ دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم می باشد و مصرف برق فوق العاده پایینی دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • برای تمیزکردن و از بین بردن جرم های رسوب بسته درزهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، حمام و ... نیاز به یک فرچه محکم دارید که با کمترین فشار تمامی جرم ها را از بین ببرد.

    قيمت : 69000 تومان
  • جارو برقی شارژی همراه با ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در موارد خاصی مانند تمیزی نقاط کور در منزل و یا داخل خودرو کاربرد بسیار خوبی داشته و قابلیت هایی همچون کارکرد شارژی و بدون نیاز به برق و سیم را دارد که می تواند در مواقع مسافرت و … نیز بسیار کاربردی باشد.

    قيمت : 389000 تومان
  • امارگیر سایت