page contents - خرید پستی دستمال جادویی سوپر هندواش
دستمال جادویی سوپر هندواش
  • دستمال جادویی سوپر هندواش

    دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند

    با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال جادوئی سوپر هندواش خارج میگردد

    و فقط و فقط دستمال نمدار باقی میماند بدون حتی ذره ای آب !


    دستمال جادویی Super Hand Wash در بسته 4 تایی رنگهای متنوع عرضه میگردد.

    محصول کشور تایوان، دارای هلوگرام اصلی ...



    قیمت : 19900 تومان



    دستمال جادویی سوپر هندواش دارای خاصیت نانو بوده و ساخت کشور تایوان می باشد. این محصول با هلوگرام و بسته بندی اورجینال (هر بسته شامل 4 عدد دستمال جادویی) عرضه می شود. دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند و با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال جادویی سوپر هندواش خارج میگردد و فقط و فقط دستمال نمدار باقی میماند بدون حتی ذره ای آب! از این محصول استثنایی برای تمیز کردن انواع وسایل منزل، محیط کار، رایانه، اتومبیل، سطوح سرامیک، سنگ، شیشه، فلزات و ... می توان استفاده کرد.


    قیمت : 19900 تومان



    خصوصیات ویژه دستمال جادویی سوپر هندواش:
    - جذب کننده کامل آب بطوریکه حتی یک قطره آب نیز از آن نمیچکد.
    - همانگونه که به راحتی آب را جذب میکند در یک چشم به هم زدن تمامی آب موجود در آن نیز با یک فشار بطور کامل خارج میشود.
    - دارای هلوگرام اورجینال
    - دارای خاصیت نانو
    - هر پکیج از این محصول دارای 4 عدد دستمال جادویی می باشد.



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19900 تومان


    با این لامپ که با فندک ماشین کار می کند دیگر نگران نور نباشید. طول سیم این چراغ اضطراری خودرو 3 متر می باشد که تا فاصله مذکور شما را قادر به استفاده از این چراغ اضطراری کم مصرف مینماید.

    قيمت : 149000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • جا كفشي شو توت داراي ظرفیت 6 جفت كفش بوده كه نياز شما را براي نگهداري و حمل كفش هايتان برطرف خواهد كرد. راه حلی مناسب برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما ...

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت