page contents - خرید پستی گردنبند LED اکریلیک
گردنبند LED اکریلیک
  • گردنبند LED اکریلیک

    طرح برگزیده سال 2013


    در طرح های متفات و فوق العاده زیبا

    آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد ...


    مخصوص آقایان مشکل پسند و خانم های خوش سلیقه …

    در مهمانی ها و مجالس بدرخشید و حیرت همگان را بر انگیزید!


    دارای جنس فوق العاده مقاوم که به هیچ عنوان نمیشکند.

    دارای یک سال گارانتی تعویض


    برای اولین بار در ایران



    قیمت : 11800 تومان



    گردنبند LED اکریلیک محصولی جدید می باشد که با عرضه خود فروش بی نظیری را در کشورهای آسیایی به خصوص کره جنوبی و ژاپن رقم زد. این گردنبند که در طرح های مختلف از قبیل پروانه، قلب، دلفین و سایر اشکال طراحی و عرضه شده است در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که آن را به گردن خود متصل می کنید LED آن روشن شده و صحنه زیبایی را رقم می زند! این گردنبند هم در روز و هم شب درخشان بوده و فوق العاده زیبا و ظریف می باشد.


    قیمت : 11800 تومان



    آیا از گردنبندهای قدیمی خسته شده اید؟

    آیا به دنبال گردنبند زیبا و متفاوت با کیفیت بالا ولی قیمت مناسب هستید؟


    هديه ای مناسب برای کسانی که به فکرشان هستید و دوستشان دارید …

    با مد روز همراه شوید ...

    با استفاده از این گردنبند حیرت همگان را برانگیزید!

    يك گردنبند اسپرت برای شيك پوشان


    برای شما كه مي خواهيد به روز باشيد




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 11800 تومان


    «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

    قيمت : 19000 تومان
  • دستبند اسپرت دخترانه مگنتی این دستبند های شیک و مدرن به حساب می آید. این دستبند در دو رنگ خاکستری و قهوه ای عرضه شده است که مورد پسند جوانان قرار گرفته و کامل کننده استایل اسپرت شما می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • گردنبند کپسول عشق. این گردنبند های فوق العاده به روز و مطرح در میان جوانان اولین بار در سریال عاشقانه استفاده شد و بسیار مورد توجه طرفداران مد و استایل قرار گرفت...

    قيمت : 99000 تومان
  • برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان
  • امارگیر سایت