page contents - خرید پستی ادکلن زنانه الین (Alien)
ادکلن زنانه الین (Alien)
  • ادکلن زنانه الین (Alien)

    پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسه


    رایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ...


    تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند

    با ماندگاری طولانی


    با بسته بندی اورجینال و فوق العاده شکیل

    به همراه کیف و دفترچه اورجینال



    قیمت : 249000 تومان



    رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند. رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد و چون پیچکی بر اندام بانوان بی بدیل تنید. هوشمندی ، فلسفه ی بارز این رایحه بوده که عمیق و مرموز به باورهای زنانه تلنگر زده و ابتدایی جذاب را بر سر راه ها قرار داده است. کهربا ، ترکیبات جنگلی ، یاسمن هندی و سایر ترکیبات معطر مرموز اصلی ترین بازیگران در ایفای نقش این رایحه ی بی نظیرند. شخص های Dominique Ropion و Laurent Bruyere سازندگان این همیشه جاودان صنعت عطر سازی اند.
    به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد.


    قیمت : 249000 تومان

     

    ویژگی های محصول:
    عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
    قدرت خوشبویی: عالی
    پیشنهاد استفاده : روز و شب
    مناسب برای : زنان
    سن مصرف : تمام سنین
    بو: ملایم و شیرین
    فصل: چهار فصل



    مشخصات محصول:
    نام ادکلن : Alien
    شركت تولید كننده : Thierry Mugler
    كشور تولید كننده : فرانسه
    حجم : 90 ML
    نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان



    برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان
  • نیم ست Love یکی از جدیدترین و شیک ترین نیم ست های عرضه شده در جهان می باشد. در طراحی این گردنبند و گوشواره ها از نگین های فوق العاده زیبا و درخشان استفاده شده است ...

    قيمت : 22000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • گردنبند چوبی دست ساز مدل Fence از جنس چوب بوده و دارای طراحی زیبا و جذابیست. زنجیر استفاده شده در این گردنبند، استیل ضد حساسیت بوده و به همین سبب زیوری مناسب و درخور برای افرادیست که به زنجیرهای فلزی حساسیت دارند.

    قيمت : 25000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان
  • امارگیر سایت