page contents - خرید پستی ساعت دیواری طرح دلبر
ساعت دیواری طرح دلبر
  • ساعت دیواری طرح دلبر

    زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

    ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ...

    طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را

    حیرت زده خواهد کرد

    دارای 3 سال گارانتی تعویض توسط شرکت ایران کلاک

    برای اولین بار در ایران



    قیمت : 39000 تومان

    ساعت دیواری طرح دلبر یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور روانگرد تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح دلبر را که با 3 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.


    قیمت : 39000 تومان

    مشخصات محصول:
    - جنس : پلکسی گلاس تایوانی
    - سایز : 32*32
    - رنگ : مشکی
    - نوع موتور : روانگرد تایوانی
    - مدت گارانتی: 36 ماه


    قیمت : 39000 تومان

    این ساعت از پلکسی گلاس براق ساخته شده است و فوق سبک می باشد

    به راحتی نصب می شود، به راحتی جابه جا می شود، به راحتی تمیز می شود


    این همان هدیه ای ست که

    مدتها به دنبالش می گشتید

    برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …


    آخرین چیزی که برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود نیاز دارید ...




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان



    برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 79000 تومان
  • کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • همان طور که می دانید یکی از راه های رفع خستگی عضلات ماساژ دادن می باشد ، با ماساژ عضلات ، خون در رگ ها با سرعت بیشتری حرکت می کند به همین خاطر اکسیژن بیشتری به بافت عضلات میرسد و ضعف ماهیچه ها کاهش پیدا می کند. دستگاه ماساژور یکی از بهترین ابزارها برای ماساژ درمانی می باشد. ماساژورها مدلها و طرح های زیادی دارند که هرکدام برای یکی از اندام بدن طراحی شده اند، ولی ماساژور دستی میمو یکی از پرکاربردترین ماساژورهای حال حاضر می باشد. ماساژور دستی Mimo دارای موتور ویبره و پایه های برجسته گرد می باشد که حالت ویبره باعث عملکرد بهتر در حین ماساژ می شود. ماساژور دستی میمو را می توانید بدون ویبره نیز استفاده نمایید و با حرکت پایه های دستگاه بر روی بافت عضلات عمل ماساژ را انجام دهید. روش از این دستگاه به صورت دستی بوده و امکان استفاده برای تمامی افراد با هر سنی را فراهم می سازد. تقریباٌ تمامی نقاط بدن را می توانید با این دستگاه ماساژ دهید . ماساژ سر ، گردن ، کتف ، شانه ، دست ها ، پاها ، شکم ، پهلو و هر نقطه از بدن با مینی ماساژور ویبره mimo به آسانی بدون نیاز به کمک دیگران امکان پذیر است. ماساژور ویبره دستی میمو ابعاد کوچکی دارد و می‌توان داخل کیف همراه خود داشته باشید و در اتومبیل و محل کار هم از آن استفاده نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است ، برای استفاده از ماساژور ویبره دستی کافیست 3 عدد باطری نیم قلم درون دستگاه قرار دهید برای باز کردن درب دستگاه ، قسمت سفید رنگ روی دستگاه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا درب دستگاه باز شود و بتوانید باطری ها را درون آن قرار دهید. همچنین علاوه بر باطری می توان با کابل رابط که در جعبه محصول قرار داده شده ، دستگاه را به برق شهری نیز متصل کنید. برای استفاده از کابل نیاز به رابط یو اس بی می باشد. برای شروع ماساژ ، قسمت فوقانی دستگاه را در دست بگیرید و پایه های آن را به آرامی روی عضلات بدن بکشید با فشردن قسمت فوقانی ، ویبره دستگاه روشن می شود این ویبره با اثر بخشی بالا ماساژ عضلات را تسریع می بخشد. از دستگاه مینی ماساژور دستی حتی روی لباس نیز می توانید استفاده نمایید. ابعاد کوچک و وزن کم آن این مساژور را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های ماساژور دنیا تبدیل کرده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 199000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت