page contents - خرید پستی هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo
هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo
  • هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    چراغ LED جهت اعلان وضعیت اتصال و شارژ هندزفری

    مگنت‌های قوی جهت چسباندن گوشی‌های هندزفری به یکدیگر

    8 ساعت نگهداری باتری در هنگام پخش موزیک


    قیمت : 289000 تومان


    هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo یک هندزفری بلوتوث گردنی می‌باشد که دارای کیفیت موسیقی و مکالمه بسیار خوب نسبت به قیمتش می‌باشد. در ضمن بسیار سبک و راحت مناسب استفاده طولانی مدت است. این هدفون گردنی از استاندارد ضد آب IPX5 برخوردار می‌باشد از این‌رو یک هندزفری ورزشی نیز به حساب می‌آید. به معنای دیگر شما می‌توانید از این هندزفری بلوتوث گردنی در ورزش یا زیر بارش باران نیز استفاده کنید. مخصوص علاقه مندان به ورزش که دوست دارند در حال دویدن و پیاده روی به موسیقی نیز گوش دهند. این هدفون به صورتی طراحی شده تا در استفاده‌ دراز مدت گوشتان را اذیت نکند. یکی از دلایل این ویژگی وزن سبک این مدل است. نوار گردنی هدست که در پشت گردن قرار می‌گیرد که باعث می‌شود بدون ایجاد مزاحمت شما به کارهایتان برسید و موسیقی گوش دهید. روکش روی ایرفون‌های هندزفری قابل جدا شدن است. این هدست مجهز به واحد درایور 10 میلی متر برای ایجاد باس عمیق و همچنین آواز نرم است. هدفون بی سیم لنوو دارای تراشه بلوتوثی نسخه 5.0 است که از طریق آن به گوشی، تبلت و یا لپ تاپ متصل می‌شود. برای این مدل بلوتوث نسخه 5.0 در نظر گرفته شده و برد بلوتوث این هدفون تا 10 متر محاسبه شده است. یک باتری 105 میلی آمپرساعت درون این هدست به کار رفته است که با یکبار شارژ می تواند 8 ساعت موزیک پخش کند.  این هدست تا 120 ساعت نیز می‌تواند در حالت آماده به کار باشد. گفتنی است که در هنگام مکالمه هم تا 8 ساعت شارژ را نگه می‌دارد. یکی از دلایلی که این مدل را برای استفاده هنگام ورزش مناسب کرده، گواهی IPX5 است. این گواهی باعث شده تا این مدل نسبت به آب و رطوبت مقاوم باشد. این مدل به گردنی مجهز شده و این ویژگی باعث شده تا این هدفون از گوشتان نیافتد. هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo صداهای موسیقی را در صورت استریو بودن برای شما stereo (دو کاناله) پخش می‌کند. در مجموع باید گفت صدای این هندزفری بلوتوث گردنی گرم و لذتبخش است.


    قیمت : 289000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo :
    - امکان افزایش یا کاهش میزان صدا با استفاده از هندزفری
    - چراغ LED جهت اعلان وضعیت اتصال و شارژ هندزفری
    - مگنت‌های قوی جهت چسباندن گوشی‌ها به یکدیگر
    - بهره‌مندی از نگه دارنده گردنی سازگار با پوست بدن
    - نمایش شارژ باقی‌مانده هندزفری در دستگاه شما
    - 8 ساعت عمر باتری در هنگام پخش موزیک
    - طراحی 45 درجه گوشی‌های هدفون
    - دارای تکنولوژی کاهش نویز محیط
    - قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و تبلت
    - دارای استاندارد ضد آب IPX5
    - دارای مکالمه شفاف (HD)
    - سازگار با اندروید و iOS



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 289000 تومان


    هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید.

    قيمت : 119000 تومان
  • بی‌شک کیفیت هدفون P47 یکی از بی نظیر ترین هدفون های بازار می باشد که با توجه به قیمت هدفون p۴۷ نسبت به بقیه هدفون‌ها و همچنین مقایسه کیفیت و مدت زمان نگهداری شارژ ...

    قيمت : 199000 تومان
  • با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. این محصول قادر است خروجی صفحه‌نمایش گوشی موبایل را تا سه‌برابر بزرگ و تماشای آن را راحت‌تر کند.

    قيمت : 179000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند. استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا در ساخت این محصول موجب شده تا از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و با دستگیره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

    قيمت : 269000 تومان
  • امارگیر سایت