page contents - خرید پستی ست تیشرت و شلوار PUMA
ست تیشرت و شلوار PUMA
  • ست تیشرت و شلوار PUMA

    طراحی فوق العاده شیک

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)

    جنس پارچه: مکلون


    قیمت : 249000 تومان



    در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تی شرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تی شرت و شلوار PUMA دارای جنس مکلون می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست تیشرت و شلوار PUMA راحتی, جنس نرم  و دوخت تميز و طراحی زیبا با رنگ مشکی جذاب است و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه, خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های ست تیشرت و شلوار PUMA:
    - فری سایـز (مناسب L و XL)
    - دارای کمر و مـچ کش پهن
    - جنس : پارچه مکلون
    - سایز دور کمر 90 CM
    - قـد شلـوار 105 CM
    - آستین کوتاه
    - فاق 30 CM



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Tourissm را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • امارگیر سایت