page contents - خرید پستی سر شیر چرخشی 360 درجه
سر شیر چرخشی 360 درجه
  • سر شیر چرخشی 360 درجه

    کاهش محدودیت در تنظیم زاویه خروجی آب

    فیلتر مخصوص شیر آب خانگی

    طراحی خلاقانه و کاربردی

    قابلیت تنظیم زاویه خروجی آب بصورت 360 درجه


    قیمت : 149000 تومان



    سر شیر چرخشی 360 درجه ، محصولی با طراحی نوین و عملکردی به مراتب کاربردی تر از نمونه های مشابه معمول می باشد. این سرشیر از جنس پلاستیک مقاوم (رنگ استیل) و با کیفیت تولید شده و بر روی خروجی شیر آب متصل می شود. وجود فیلتر درون سرشیر باعث افزایش فشار آب در حین خروج شده، در نتیجه نیازی به باز کردن کامل شیر آب نخواهید داشت و این یعنی صرفه جویی در مصرف آب. اما خصوصیت بارز سرشیر آب کم مصرف ، زاویه حرکتی 360 درجه آن است ، به معنای واقع تر یعنی تفاوتی ندارد که نیاز به حرکت سرشیر در چه زاویه داشته باشید ، بالا ، پایین ، چپ و راست ، در هر زاویه ای که بخواهید خروجی آب را می توانید تنظیم کنید تا استفاده به مراتب ساده تری از آن داشته باشید. ساده ترین حالت را انتخاب و تنظیم نمایید. بدین ترتیب از هدر رفت آب نیز تا حد زیادی می توان جلوگیری نمود. به همین سادگی بهتر و بهینه تر از آب استفاده کنید. این محصول درون خود فیلترهایی دارد که باعث افزایش نسبی فشار پاشش آب خروجی می شود ، بنابراین می توانید با فشار کم آب نیز عمل شست و شو را انجام دهید که سبب صرفه جویی در مصرف خواهد شد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های سر شیر چرخشی 360 درجه:
    - صرفه جویی در مصرف آب مناسب جهت استفاده برای شیر آب سینک و روشویی
    - حرکت در جهات مختلف کاهش محدودیت در تنظیم زاویه خروجی آب
    - دارای واشرهای دوتایی برای جلوگیری از چکه کردن آب
    - تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و باکیفیت
    - مناسب برای تمام شیر های آب
    - قابلیت حرکت در زاویه 360 درجه
    - ارائه شده در رنگ استیل
    - با دوام و ماندگاری بالا
    - سبک و نصب آسان



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • دستکش سیلیکونی اسکاچ دار ، محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کاربردی می باشد. این محصول از جنس سیلیکون نرم ، منعطف و بسیار مقاوم تولید شده است.

    قيمت : 139000 تومان
  •  لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb یک لامپ اضطراری نشکن است که به راحتی روی سطوح می چسبد و در مواقع تاریکی محیط را روشن می نماید.

    قيمت : 99000 تومان
  • در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • امارگیر سایت