page contents - خرید پستی بافت مردانه مدل Zebra
بافت مردانه مدل Zebra
  • بافت مردانه مدل Zebra

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس بسیار عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 139000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه مدل Zebra می باشد. این محصول به صورت یقه اسکی است و استایل خاصی به پوشش شما می دهد. این بافت خاص را به آقایان خوش پوش و خوش استایل توصیه می کنیم. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه مدل Zebra:
    - فری سایز (مناسب برای L / XL)
    - عرض شانه : 45 سانتی متر
    - قد آستین : 60 سانتی متر
    - قد بافت : 70سانتی متر
    - قد یقه :16 سانتی متر
    - بسيار نرم و  راحت
    - یقه اسکی شیک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت مچی LED طرح شیائومی را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • امارگیر سایت