page contents - خرید پستی بافت مردانه مدل Artima
بافت مردانه مدل Artima
  •  بافت مردانه مدل Artima

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس بسیار عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 139000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه مدل Artima می باشد. این محصول یقه گرد است و استایل خاصی به پوشش شما می دهد. این بافت خاص را به آقایان خوش پوش و خوش استایل توصیه می کنیم. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه مدل Artima:
    - فری سایز (مناسب برای L / XL)
    - عرض شانه : 45 سانتی متر
    - قد آستین : 60 سانتی متر
    - قد بافت : 67 سانتی متر
    - یقه گرد شیک و مدرن
    - بسيار شيک و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

    قيمت : 99000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت