page contents - خرید پستی ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA
ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA
  • ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)

    تکنولوژی اصلاح برش مستقیم


    قیمت : 189000 تومان


    برای این که ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید، لازم نیست مدام به آرایشگاه بروید. با خرید یک ماشین اصلاح سر می‌توانید آرایشگاه کوچک خانگی خود را داشته باشید و به‌سادگی موهای خود را مرتب و اصلاح کنید. ماشین‌های اصلاح اساسا با نام تریمر هم شناخته می‌شوند که برای اصلاح موی گردن و پشت گوش بسیار کاربرد دارد.
    ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA همراه یک سری شانه ارائه شده و دارای باتری شارژی است که میتوانید بعد از شارژ بارها و بارها بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. جنس تیغه این محصول استیل ضد زنگ است و بسیار با کیفیت می باشد.


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA :
    - منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)
    - تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
    - قابلیت اصلاح با شماره صفر  
    - جنس تیغه استیل ضد زنگ
    - دارای خط زن



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

    قيمت : 359000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت