page contents - خرید پستی ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی
ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی

    دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال

    نمایش ساعت با جلوه های ویژه

    مناسب برای آقایان و بانوان


    قیمت : 109000 تومان



    ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می رود. ساعت مچی LED طرح شیائومی دارای صفحه ی نمایش دیجیتالی بوده و زمان لمس کردن صفحه ساعت، صفحه نمایش محصول با جلوه ویژه خاصی و با چراغ های LED سفید (یخی) رنگ ساعت را برای شما نمایش می دهد. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد. ویژگی دیگر این محصول بند مگنتی و بسیار شیک آن است که قفل آن هرجایی که شما تنظیم کنید به صورت آهنربایی به بند زیرین متصل خواهد شد.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی:
    - نوع کاربری : ورزشی، روزمره (کلاسیک)
    - دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال
    - تنظیم بند برای انواع سایز مچ دست
    - نمایش ساعت با جلوه های ویژه
    - قابلیت جدا شدن بند از ساعت
    - مناسب برای آقایان و بانوان
    - جنس بند استیل حصیری
    - طراحی مشابه می بند 3



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 379000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • امارگیر سایت